top of page

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

I.

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi společností Profi opravy, zastoupenou Jakubem Kovářem, se sídlem Dubická 978/30, Česká Lípa, PSČ 470 01, IČ: 14138654, dále jen „Prodávající“, na straně jedné a kupujícím na straně druhé. Tyto obchodní podmínky upravují rozdílně práva a povinnosti pro kupující, kteří vystupují ve vztazích s prodávajícím jako „Kupující spotřebitelé“ a rozdílně pro „Kupujícího podnikatele“. Pokud tyto podmínky upravují některá práva společně a shodně pro kupujícího spotřebitele i kupujícího podnikatele, jsou kupující podnikatel i kupující spotřebitel shodně označováni jako „Kupující“.

Všeobecné obchodní podmínky se vztahují na prodej nové i repasované elektroniky a licencí k softwarovým produktům prostřednictvím internetového obchodu na webové stránce www.profi-opravy.cz (dále jen ,,E-shop“). Změny nebo doplnění těchto podmínek vyžadují písemnou formu. Všeobecné obchodní podmínky jsou zveřejněny na internetových stránkách Profi opravy a v prodejních místech společnosti Profi opravy.

 

Veškeré smluvní vztahy se řídí těmito podmínkami, občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb. a zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb.

Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. Prodávající.

Kupní smlouva – objednávka Kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu Kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího). Od tohoto momentu mezi Kupujícím a Prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Dodavatel/Prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Kupující spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupující podnikatel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím spotřebitelem se řídí níže uvedenými obchodními podmínkami a dále v rozsahu těmito podmínkami neupravenými zákonem č. 89/2012 Sb. (dále jen o. z.), zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele a dále předpisy upravujícími vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím spotřebitelem.

Právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím podnikatelem se řídí níže uvedenými obchodními podmínkami a dále v rozsahu těmito podmínkami neupravenými zákonem č. 89/2012 Sb. (dále jen obch. z.) a dále příslušnými právními předpisy upravujícími vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím podnikatelem.

Přijetí zboží Kupujícím od Prodávajícího, jakož i závazná objednávka potvrzená prodávajícím, platí jako uznání a uzavření kupní smlouvy dle těchto smluvních obchodních podmínek a Kupující souhlasí s těmito obchodními podmínkami ve znění k okamžiku odeslání závazné objednávky a je jimi vázán okamžikem uzavření kupní smlouvy.

Kupujícímu se doporučuje seznámit se s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami, které jsou součástí uzavřené kupní smlouvy, ještě před objednáním zboží.

Zboží a licence na software - Prodávající nabízí jak repasovanou, tak novou elektroniku a originální softwarové licence. Kupní smlouva na softwarové licence je uzavřena v okamžiku, kdy Prodávající odešle Kupujícímu potvrzení o nákupu a poskytne licenční klíč nebo jiný přístup k licenci. Kupující bere na vědomí, že softwarové licence jsou poskytovány dle specifických licenčních podmínek příslušného výrobce, se kterými se musí Kupující před nákupem seznámit.

II.

CENÍKY A CENY ZBOŽÍ

Všechny ceny jsou smluvní.

Cenu prodávaného zboží stanoví Prodávající v ceníku, který je dostupný na webové stránce společnosti.

Doporučená cena (běžná): Je cena doporučená výrobcem pro prodej v České republice.

Cena při nákupu přes internet: Je cena, která platí pouze při nákupu zboží nebo služeb přes internetový obchod www.profi-opravy.cz.

Nabízené zboží a software: Všechny ceny uvedené na webové stránce jsou konečné, včetně DPH, pokud není výslovně uvedeno jinak. Ceny licencí na software mohou zahrnovat i poplatek za aktualizace nebo podporu poskytovanou výrobcem, pokud to tak je uvedeno v nabídce produktu.

Jako cena při uzavření kupní smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím platí cena uvedená v ceníku v okamžiku uzavření kupní smlouvy.

III.

OBJEDNANÉ ZBOŽÍ

Objednat zboží a platně uzavřít kupní smlouvu si může Kupující v provozovně, telefonicky, emailem, faxem nebo prostřednictvím internetového obchodu. Jakákoliv výše zmíněná forma objednávky je závazná. Kupující je povinen poskytnout Prodávajícímu v objednávce nezbytné údaje potřebné k úspěšnému splnění objednávky:

  • obchodní jméno a sídlo Kupujícího

  • IČO a DIČ, je-li registrován jako plátce DPH

  • kód a název zboží dle ceníku

  • jednotkovou cenu

  • způsob odebrání a dopravy

  • dodací adresu

  • podpis osoby oprávněné objednávat zboží

  • všechny další údaje, které Kupující považuje za důležité

Obchodovat a uzavírat kupní smlouvu prostřednictvím prostředků komunikace na dálku mohou pouze osoby, které jsou k těmto právním úkonům způsobilé. Nezletilí mohou uzavírat kupní smlouvu pouze v rozsahu jejich způsobilosti ve smyslu § 9 o. z. Zákonní zástupci odpovídají za škody vzniklé prodávajícímu jednáním nezletilých dle § 422 o. z.

Upozornění na specifika softwarových licencí

Kupující bere na vědomí, že při nákupu softwarových licencí je možné, že po otevření licenčního klíče nebude možné produkt vrátit, pokud již došlo k jeho aktivaci, v souladu s § 1837 písm. l) občanského zákoníku. Kupující má právo odstoupit od smlouvy pouze u softwaru, který neodpovídá smlouvě (např. vadná funkčnost).

Objednávka Kupujícího je závazná pro obě strany okamžikem jejího potvrzení Prodávajícím. Kupující může objednávku vytvořenou na internetu libovolně upravovat či měnit a to telefonicky čí písemně. V případě změny objednávky, která již byla dříve potvrzena Prodávajícím, je takto změněná objednávka závazná pro obě strany okamžikem potvrzení změny objednávky Prodávajícím. Prodávající není povinen akceptovat změnu objednávky v okamžiku, kdy již předal zboží dle původní objednávky přepravci, distributorovi nebo výrobci, či již zboží upravil na přání zákazníka. V případě úplného zrušení objednávky Kupujícím již potvrzené Prodávajícím, a to i po výše zmíněné důvodné neakceptaci změny závazné objednávky ze strany Prodávajícího, může Prodávající po Kupujícím podnikateli požadovat smluvní pokutu (storno poplatek) ve výši 10% z ceny zboží. Úhradou smluvní pokuty není dotčen nárok Prodávajícího na náhradu případně vzniklé škody.

Kupující podnikatel, který je právnickou osobou, může objednat zboží prostřednictvím osoby, která je oprávněná za právnickou osobu jednat v souladu s platnou právní úpravou, kdy své oprávnění jednat za právnickou osobu je povinna dotyčná jednající osoba doložit příslušným způsobem. V případě překročení oprávnění jednající osoby za právnickou osobu je Kupující právnická osoba zavázaná z tohoto jednání ve smyslu a rozsahu § 13 obch. zák.

Kupujícímu spotřebiteli bude obdržení objednávky neprodleně odpovídajícím způsobem potvrzeno.

IV.

NEMOŽNOST PLNĚNÍ, ZMĚNA CENY A JEHO NÁSLEDKY

Prodávající může odstoupit od smlouvy v případě, že objednané plnění se stane nemožným, neboť objednané zboží se již nevyrábí, nebo se nedodává na trh dostupný Prodávajícímu, nebo je dlouhodobě nedostupné vinou nikoliv na straně Prodávajícího. Prodávající se zavazuje informovat Kupujícího neprodleně o nemožnosti plnění. Týká-li se výše uvedená nemožnost plnění pouze části objednaného plnění, může Prodávající zrušit pouze tu část objednávky.

Je-li Kupujícím podnikatel, může Prodávající zrušit objednávku a odstoupit od smlouvy dojde-li k výrazné změně kupní ceny, za kterou Kupující podnikatel od dodavatelů zboží získává, kdy tato změna nebyla Prodávajícímu známa v době potvrzení objednávky. Prodávající je povinen neprodleně informovat Kupujícího podnikatele o změně ceny a pokusit se o dohodu. Pokud k dohodě nedojde, je oprávněn Prodávající od smlouvy odstoupit. Odstoupení od smlouvy musí proběhnout v souladu s § 2002 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

V.

DODACÍ LHŮTY

U zboží, které má Prodávající k dispozici na skladě, je dodání možné do druhého dne po potvrzení objednávky Prodávajícím, případně je jiný termín dodání uveden u nabízeného zboží jak na internetových stránkách Prodávajícího, či případné jiné nabídce, případně je termín dodání stanoven na základě dohody mezi Prodávajícím a Kupujícím. Pokud není možné zboží dle objednávky Kupujícího dodat do druhého dne, sdělí toto Prodávající Kupujícímu do druhého pracovního dne po obdržení objednávky spolu s termínem dodání. Pokud Kupující nemá zájem o dodání v navrženém termínu, musí tuto skutečnost oznámit Prodávajícímu nejpozději následující pracovní den. Pokud nový termín dodání není Kupujícím do 2 dnů výslovně akceptován, může Prodávající od smlouvy odstoupit bez sankcí. Okamžikem doručení oznámení Prodávajícího o nezájmu o dodání zboží v uvedeném termínu se ruší objednávka od počátku, bez jakýchkoliv sankcí či jiných závazků pro Prodávajícího i Kupujícího.

Pokud Kupující požaduje pozdější termín dodání, musí tuto skutečnost uvést v objednávce nebo Prodávajícího informovat nejpozději následující pracovní den po potvrzení objednávky. Pokud Kupující neučiní tak včas, odpovídá za škody spojené s případným nepřevzetím nebo nedodáním zboží. Závazný termín dodání je potvrzen okamžikem potvrzení Prodávajícím. Při dodání zboží přepravcem se termín dodání prodlužuje o 1-2 pracovní dny pro zabalení a dopravu.

VI.

MÍSTO DODÁNÍ, CENY POŠTOVNÉHO, BALNÉHO A DOPRAVY

Způsob dodání závisí na volbě Kupujícího uvedené v objednávce. Místem osobního převzetí zboží je provozovna Prodávajícího. Kupující má možnost zvolit dodání zboží prostřednictvím smluvních přepravců Prodávajícího za ceny uvedené v ceníku Prodávajícího.

Zboží dodávané prostřednictvím přepravce je Prodávajícím zabaleno tak, aby se předešlo jeho poškození. Obaly použité pro přepravu jsou určeny k jednorázovému použití a jsou nevratné.

Pokud Kupující odmítne převzít zboží zaslané přepravcem bez zákonného důvodu, může Prodávající požadovat náhradu škody, která mu tím vznikla.

Pokud Kupující nevyzvedne zboží na provozovně ve stanoveném termínu, může Prodávající odstoupit od smlouvy druhý den po uplynutí náhradního termínu, o kterém byl Kupující informován.

Kupující podnikatel nese odpovědnost za zboží od okamžiku, kdy je připraveno k vyzvednutí, a to i v případě prodlení s jeho převzetím. Kupující podnikatel je povinen zkontrolovat zboží do 24 hodin od převzetí a uplatnit případné vady do této lhůty. Kupujícímu spotřebiteli je tento postup doporučen pro předejití případným reklamačním problémům.

Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí odpovídá kupní smlouvě, zejména že je bez vad, ve smyslu § 616 občanského zákoníku. V případě rozporu s kupní smlouvou má Kupující právo uplatnit svá práva podle § 616 občanského zákoníku.

​Ceník dopravy včetně balného

Přepravní společnost PPL - doručení na adresu

- sazba Mobily - 99 Kč

- sazba Počítače - 499 Kč

- sazba Notebooky - 399 Kč

- sazba Hry, sklíčky, drobné zboží - 79 Kč

- sazba E-licence - 0 Kč

- doručení zdarma při nákupu nad 3.200 Kč

Zásilkovna - doručení na adresu

- sazba Mobily - 89 Kč

- sazba Počítače - 499 Kč

- sazba Notebooky - 399 Kč

- sazba Hry, sklíčky, drobné zboží - 99 Kč

- sazba E-licence - 0 Kč

- doručení zdarma při nákupu nad 3.200 Kč

VII.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Kupní cenu za zboží je možné uhradit hotově při převzetí zařízení na pobočce, platebním převodem na účet, platbou na dobírku nebo pomocí platební brány Stripe. V případě státních institucí může být po dohodě poskytnuta lhůta splatnosti vystavených faktur.

Zboží bude dodáno prostřednictvím PPL, Zásilkovny, nebo jiného smluvního přepravce. Kupující nese náklady na dopravu podle zvoleného způsobu doručení.

VIII.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Odstoupení od smlouvy – Kupující spotřebitel

Kupující spotřebitel má v souladu s § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Tento nárok platí i pro nákup v E-shopu Prodávajícího. 

Kupující spotřebitel může toto své právo na odstoupení od smlouvy realizovat tím, že buď doručí zboží osobně na prodejnu Prodávajícího spolu s písemným projevem vůle od smlouvy odstoupit, nebo může své odstoupení od smlouvy realizovat zasláním oznámení na e-mail Prodávajícího uvedený na webu nebo na vlastní náklady zašle zboží Prodávajícímu na jeho adresu prostřednictvím některého z přepravců spolu s písemným projevem vůle od smlouvy odstoupit. Zboží na dobírku nebude Prodávajícím převzato. Prodávající doporučuje Kupujícímu zboží pojistit. Zboží odeslané a doručené zpět na adresu Prodávajícího, musí být nepoškozené, nepoužité a kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi). V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má Prodávající právo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.

V souladu s § 1837 písm. l) občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce softwarových licencí (včetně balíčků jako je například Microsoft Office, antivirových programů apod.), pokud již došlo k aktivaci licenčního klíče, nebo pokud byl porušen originální obal softwaru. Kupující byl před nákupem informován o této skutečnosti a svým souhlasem uznává, že po aktivaci ztrácí právo na odstoupení od smlouvy. Spotřebitel má právo požadovat opravu nebo výměnu, pokud software nefunguje podle specifikace. Pokud Kupující nevrátí zboží v původním stavu, Prodávající má právo požadovat náhradu škody.

Není-li Kupující spotřebitel již schopen zboží vrátit v původním stavu anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je Kupující povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 obč. zák. nahradit v penězích – v praxi se tak děje formou započtení na rodávajícím vracenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě. Kupující spotřebitel rovněž může své odstoupení od smlouvy vzít zpět. Odstoupení od smlouvy z důvodu nekompletnosti zboží dodaného přepravcem řeší Reklamační řád.

Kupující spotřebitel nemůže odstoupit podle § 53 odstavce 8 Obč. z od kupní smlouvy:

  1. Na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění.

  2. Na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli pProdávajícího.

  3. Na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

  4. Na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal.

Prodávající je povinen vrátit kupní cenu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy a po fyzickém obdržení zboží, přičemž peníze budou vráceny na bankovní účet Kupujícího.

Kupující spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že se Prodávající dostane do prodlení s plněním a svůj závazek nesplní ani v dodatečné lhůtě dohodnuté s Kupujícím spotřebitelem. Odstoupení od smlouvy musí být písemné a musí být doručeno prodávajícímu. Odstoupení se může týkat i jednotlivého plnění.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek Prodávající nebude moci bohužel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno Kupujícímu na náklady Prodávajícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat Kupujícímu případné další vzniklé náklady.

Odstoupení od smlouvy – Kupující podnikatel

Podnikatelé mohou odstoupit od smlouvy v případě, že Prodávající nesplní své závazky ani v prodloužené lhůtě. Toto odstoupení musí být písemné a musí být doručeno Prodávajícímu. Kupující podnikatel není oprávněn odstoupit od smlouvy v důsledku prodlení Prodávajícího, pokud mu byla doručena zpráva o tom, že plnění dle kupní smlouvy již bylo odesláno na adresu Kupujícího.

V souladu s § 1837 písm. l) občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce softwarových licencí (včetně balíčků jako je například Microsoft Office, antivirových programů apod.), pokud již došlo k aktivaci licenčního klíče, nebo pokud byl porušen originální obal softwaru. Kupující podnikatel byl před nákupem informován o této skutečnosti a svým souhlasem uznává, že po aktivaci ztrácí právo na odstoupení od smlouvy. Kupující podnikatel má právo požadovat opravu nebo výměnu, pokud software nefunguje podle specifikace. Pokud Kupující podnikatel nevrátí zboží v původním stavu, Prodávající má právo požadovat náhradu škody.

Pokud je zboží dodáváno v plastovém obalu, který je Kupujícím podnikatelem zničen a zboží po vrácení z důvodu odstoupení nelze již prodat jako nové, má Prodávající nárok na náhradu znehodnocení zboží, kdy výše znehodnocení je určena jako rozdíl mezi kupní cenou, za kterou bylo zboží prodáno a kupní cenou, za kterou je možno zboží prodat jako použité.

Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy, pokud zjistí, že dodané zboží (včetně softwarových licencí) nevyhovuje platné legislativě nebo bezpečnostním normám. O tomto bude Kupující informován neprodleně.

Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy v důsledku opakovaného neposkytnutí součinnosti Kupujícího podnikatele při doručování zboží, kdy v tomto případě není dotčeno právo Prodávajícího na náhradu škody.

Odstoupení od smlouvy všeobecně

Prodávající může odstoupit od kupní smlouvy v případě, že dodání zboží se stane nemožným dále v případě, že Prodávající po potvrzení objednávky zjistí věrohodným způsobem skutečnosti zakládající důvodné obavy o tom, že nabízené zboží nesplňuje zákonné podmínky pro volný prodej na trhu nebo nesplňuje podmínky bezpečnosti, či zboží, které má Prodávající k dispozici začne vykazovat závady a poruchy nezaviněné Prodávajícím, kdy Prodávající nebude schopen zajistit dodání zboží v minimálně běžné kvalitě. O tomto odstoupení od smlouvy je Prodávající povinen Kupujícího neprodleně informovat. Kupující je dále oprávněn odstoupit od smlouvy v důsledku zásahu vyšší moci, která mu nepřiměřeným způsobem ztíží, či dokonce znemožní řádné plnění, kdy vyšší mocí je válka, živelné pohromy, vnitřní nepokoje, poruchy provozu, nedostatek dělníků, energie nebo surovin, stávka, propouštění, dopravní poruchy. Události tohoto druhu osvobozují Kupujícího a Prodávajícího po dobu jejich trvání od dodací povinnosti a opravňující Prodávajícího, podle jeho volby, po opětovném nastolení normálních poměrů, smluvené množství dodat později nebo s ohledem na ještě nedodané zboží od smlouvy odstoupit. Trvá-li událost vyšší moci déle než 4 týdny, potom je i Kupující oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud ještě nebyla uskutečněna dodávka.

IX.

ZRUŠENÍ SMLOUVY DOHODOU

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit smlouvu dohodou na základě žádosti Kupujícího za předpokladu, že vrácené zboží (včetně repasované elektroniky a softwarových licencí) bude v původním, nepoškozeném stavu, včetně kompletního příslušenství a dokladů. U softwaru je nutné, aby obal byl neporušený a licence neaktivovaná.

V případě zboží, které bylo upraveno podle požadavků Kupujícího, není možné od smlouvy odstoupit ani ji zrušit dohodou. To se týká jak hardwarových úprav elektroniky, tak softwarových licencí specificky upravených podle přání zákazníka.

 

Dohoda o zrušení kupní smlouvy musí mít písemnou formu a lze ji uzavřít jedině spolu s předáním zboží. V případě odmítnutí návrhu Kupujícího na zrušení kupní smlouvy dohodou Prodávajícím nemá Kupující nárok na náhradu nákladů spojených s podáním neakceptovaného návrhu, který byl Prodávajícím odmítnut.

X.

REKLAMACE

Přesný postup reklamací a postup při jejich vyřizování řeší Reklamační řád, který je k dispozici na internetových stránkách Prodávajícího. Kupující má právo na reklamaci zboží v souladu s platnými právními předpisy a podmínkami, které jsou uvedeny v Reklamačním řádu.

XI.

DOPRAVA, PŘEVZETÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE ŠKOD

Přeprava a balení

Zboží je odesíláno prostřednictvím smluvních přepravců (např. Česká pošta, PPL, Zásilkovna) podle výběru Kupujícího. Prodávající se zavazuje zboží zabalit tak, aby bylo během přepravy chráněno proti poškození. Obaly použité pro přepravu jsou určeny k jednorázovému použití a nejsou vratné.

Prodávající informuje Kupujícího o předpokládaném termínu doručení zboží při potvrzení objednávky.

Převzetí zboží a kontrola

Kupující je povinen při převzetí zásilky od přepravce zkontrolovat stav obalu zboží a v případě viditelného poškození obalu zboží toto poškození ihned reklamovat u přepravce a sepsat s ním reklamační protokol. V případě podezření na poškození zboží vlivem dopravy je Kupující povinen zboží ihned na místě zkontrolovat.

Pokud Kupující zjistí jakékoliv vady zboží, které mohly vzniknout během přepravy, je povinen o těchto vadách neprodleně informovat Prodávajícího, a to nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky.

Reklamace škod vzniklých při přepravě

Pokud dojde ke zjištění škody na zboží způsobené při přepravě, je Kupující povinen postupovat následovně:

  • Sepsat s přepravcem reklamační protokol.

  • Pořídit fotodokumentaci poškozené zásilky (obalu a zboží).

  • Informovat Prodávajícího o vzniklé škodě a zaslat mu veškeré podklady (kopie reklamačního protokolu a fotodokumentaci) pro zahájení reklamačního řízení s přepravcem.

Prodávající následně zařídí reklamaci u přepravce. Kupujícímu bude nabídnuta výměna zboží, oprava nebo jiné odpovídající řešení.

Skryté vady

Pokud Kupující zjistí skryté vady zboží až po jeho rozbalení, a tyto vady mohly vzniknout během přepravy, je povinen o nich informovat Prodávajícího bez zbytečného odkladu, a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace škod způsobených přepravou nebude brán zřetel.

Odpovědnost za zboží při přepravě

Odpovědnost za zboží přechází na Kupujícího v okamžiku převzetí zboží od přepravce. Pokud Kupující zjistí poškození zboží až po převzetí zásilky, nese odpovědnost za škody, pokud neprokáže, že k poškození došlo ještě během přepravy.

Prodávající doporučuje, aby Kupující při převzetí zásilky důkladně zkontroloval její obsah a při jakémkoli podezření na poškození nebo nesoulad zboží s objednávkou se řídil výše uvedenými pokyny.

XII.

VÝHRADA VLASTNICTVÍ

Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví Prodávajícího.

Pokud Prodávající bude nucen vymáhat případně vzniklou pohledávku za Kupujícím mimosoudní cestou, má Kupující povinnost uhradit veškeré náklady s tím spojené.

XIII.

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

Záruční podmínky na zboží, včetně repasované elektroniky, se řídí Reklamačním řádem Prodávajícího a platnými právními předpisy ČR. Jako záruční list slouží nákupní doklad. Záruční doba na repasovanou elektroniku je 12 měsíců, zatímco na novou elektroniku pak 24 měsíců. Prodávající se zavazuje poskytnout záruku pouze na originální licenční produkty.

XIV.

MONTÁŽ

Cena zboží nezahrnuje žádné montážní služby ani jiné služby v souvislosti se zbožím, které nebyly před koupí zboží mezi Kupujícím a Prodávajícím písemně dohodnuty. Případnou montáž zboží či jiné služby spojené se zbožím poskytuje na žádost Kupujícího Prodávající zdarma, nebo za úhradu nad rámec kupní ceny, kdy konkrétní nabídka služeb a jejich poskytování zdarma či za úplatu a výše úplaty a způsob její objednání u Prodávajícího je uvedena na internetové stránce Prodávajícího, nebo bude sdělena na žádost Kupujícího na provozovně Prodávajícího.

XV.

ZAPŮJČENÍ NÁHRADNÍHO KOMPONENTU

V případě zájmu Kupujícího může Prodávající Kupujícímu zapůjčit zdarma nebo za předem dohodnutou finanční hodnotu komponent, který je způsobilý nahradit funkci komponentu, který je předmětem reklamace nebo opravy, a to na dobu vyřízení reklamace nebo opravy. Nemusí se jednat o komponent identický s tím, který je předmětem reklamace či opravy, kdy rozhodující je ta skutečnost, zda předmětný komponent je způsobilý nahradit v přiměřené míře funkci reklamovaného nebo opravovaného předmětu.

Na zapůjčení náhradního komponentu není nárok; zapůjčení závisí na vůli Prodávajícího. Za zápůjčku náhradního zboží je účtován smluvní poplatek, který vychází z ceníku servisních prací, ale může být libovolně Prodávajícím dle smluvní dohody mezi Prodávajícím a Kupujícím upraven. Zapůjčené zboží musí být vráceno při převzetí zboží, které bylo předmětem reklamace či opravy.

XVI.

INFORMACE A PORADENSTVÍ

Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou sdělovány podle nejlepšího vědomí Prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty zkušeností a informací, které Prodávající sám získal od výrobce či svého dodavatele. Prodávající doporučuje Kupujícím, aby se před zakoupením licencí na programy (např. antivirus, Microsoft Office, apod.) seznámili s jejich systémovými požadavky a licenčními podmínkami.

XVII.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Osobní údaje Kupujících, zejména jméno, příjmení, adresa, rodné číslo, IČO a ostatní údaje potřebné pro jejich identifikaci, dále jen osobní údaje, jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky. Osobní údaje získané od Kupujících užívá Prodávající pro vnitřní potřebu obchodu, zejména za účelem úspěšného splnění smlouvy. Osobní údaje v rozsahu potřebném pro bezproblémové doručení zboží jsou předávány externímu dopravci.

Osobní údaje Kupujících jsou zabezpečeny proti zneužití. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi Prodávajícího. K archivaci osobních údajů dává Kupující souhlas i po oboustranném splnění smlouvy a to až do doby písemného odvolání tohoto souhlasu. V případě, že Kupující bude v prodlení s jakýmkoliv plněním vůči Prodávajícímu, zejména pokud neuhradí v termínu dohodnutou částku za zboží či služby, nevrátí pronajatou věc či jiným způsobem poruší dohodnuté podmínky smluvního vztahu nebo těchto obchodních podmínek, dává tímto souhlas ke zveřejnění svých osobních údajů ve veřejně přístupných databázích Prodávajícího a ostatních databázích, ke kterým mají přístup třetí osoby.

Kupující uděluje souhlas k občasnému zasílání důležitých obchodních sdělení či novinek poštou či elektronicky na adresu, kterou uvedl při registraci. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat písemně, či elektronickým odkazem, který každé sdělení obsahuje. Kupující může rovněž projevit svůj nesouhlas písemně na předávací protokol, či fakturu.

XVIII.

ÚČTOVÁNÍ SKLADNÉHO

Pokud si Kupující nevyzvedne reklamovanou, zhotovovanou, opravovanou či upravovanou věc do 30 dnů od vyřízení reklamace, zhotovení věci, ukončení opravy či úpravy (dále jen řízení), bude mu účtováno skladné ve výši 15 Kč za každý započatý den od ukončení výše uvedeného řízení do převzetí věci Kupujícím.

O ukončení řízení bude Kupující informován oznámením zaslaným některým z komunikačních prostředků, jako je e-mail, SMS, telefonické oznámení nebo ústní domluva s následným písemným potvrzením.

Nemohl-li být kupující informován o ukončení řízení oznámením zaslaným některým z komunikačních prostředků, považuje se za ukončení řízení 30. den od převzetí věci do řízení.

Nevyzvedne–li si Kupující věc ve lhůtě šesti měsíců ode dne, kdy byl povinen ji vyzvednout, má Prodávající právo věc prodat. Dojde–li k prodeji nevyzvednuté věci, vyplatí Prodávající Kupujícímu výtěžek prodeje po odečtení poplatku za uskladnění.

XIX.

STÍŽNOSTI A ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ

Stížnosti a připomínky Kupujících, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi Prodávajícím a Kupujícím, vyřizuje Prodávající v souladu s platnými předpisy, kdy stížnosti a připomínky může zákazník uplatnit písemnou formou nebo pomocí Formuláře technické podpory. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací zboží, bude tato stížnost vyřízena jako reklamace v souladu s reklamačním řádem, těmito obchodními podmínkami a platnými právními předpisy.

V případě doručování písemností mezi účastníky se za doručovací adresu považují sídlo Prodávajícího a adresy Kupujícího uvedené v objednávce.

Platné obchodní podmínky jsou k dispozici na internetových stránkách prodejce a každý Kupující má možnost se s těmito obchodními podmínkami seznámit. Prodávající je oprávněn obchodní podmínky doplňovat či měnit v souvislosti se změnou platné právní úpravy v souvislosti se změnou na trhu zboží, které Prodávající nabízí.

Neúčinnost jednotlivých ustanovení smluvních obchodních podmínek se nedotýká účinnosti zbylých ustanovení. Na místo neúčinného ustanovení nastupuje platné ustanovení, které ve své obchodní působnosti následuje jako příští.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. 7. 2020 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

bottom of page