VŠEOBECNÉ SERVISNÍ PODMÍNKY
VYMEZENÍ PLATNOSTI
Provádění rekonfigurací hardwaru, softwaru, ostatních úprav a provádění záručních a smluvních oprav provádí společnost Profi opravy, zastoupená Jakubem Kovářem, IČ: 14138654, se sídlem Dubická 978/30, Česká Lípa, PSČ 470 01 (dále jen „Opravy“) se řídí následujícími podmínkami pro provádění servisních výkonů dále jen „Servisními podmínkami“. Tyto Servisní podmínky se vztahují na prodej nové i repasované elektroniky a také licencí k softwarovým produktům prostřednictvím internetového obchodu na webové stránce www.profi-opravy.cz (dále jen ,,E-shop). Změny nebo doplnění těchto podmínek vyžadují písemnou formu. Servisní podmínky jsou zveřejněny na internetových stránkách a v prodejních místech společnosti Profi opravy.
Veškeré smluvní vztahy se řídí těmito podmínkami, občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb. a zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb.
Další podrobnosti najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách.
PŘEVZETÍ ZAŘÍZENÍ K OPRAVĚ A ROZSAH PLNĚNÍ
Profi opravy zajišťuje provedení servisních výkonů v rozsahu, který je obsažen v protokolu o Převzetí zařízení k opravě. V tomto protokolu je zákazníkovi také potvrzeno převzetí zařízení do opravy. Zákazník předává do servisu zařízení v takovém stavu, jak je individuálně uvedeno na dokladu. Pokud to není z povahy závady možno určit (přístroj vůbec nereaguje), je možné, že výčet vadných komponent v zařízení může být vyšší, než je uvedeno v odhadu při předání do servisu.
Nestanoví-li zákazník jednoznačně, kterých závad se má oprava týkat, má se za to, že mají být opraveny všechny závady a vyměněny nebo opraveny všechny vadné díly, aby byla obnovena plná funkčnost opraveného zařízení.
Oprava zařízení bude provedena odstraněním příčiny poruchy nebo výměnou vadného dílu, či kombinací těchto oprav. Bude-li zjištěno, že zařízení nelze opravit nebo nebude k dispozici náhrada za vadný díl, bude zařízení vráceno zákazníkovi a vyúčtována bude jen cena zkušebních servisních výkonů (diagnostika závady), dle platného ceníku.
Cena opravy je sjednána podle platného ceníku servisních výkonů, se kterými je zákazník v protokolu o převzetí zařízení k opravě seznámen a jeho aktuální verzi najde v provozovně a na internetových stránkách Profi opravy.
Pokud zákazník v protokolu o převzetí zařízení k opravě stanoví cenovou hranici pro cenu opravy a při provádění opravy nelze opravu dokončit bez jejího překročení, bude zákazník na tuto skutečnost upozorněn a v opravě bude pokračováno až po udělení zákazníkova souhlasu. Nebude-li zákazník souhlasit s dokončením opravy po překročení cenové hranice, budou mu vyúčtovány provedené servisní výkony a zboží mu bude vydáno bez dokončení opravy. Pokud je to možné, uvede společnost Profi opravy dle pokynů zákazníka zařízení do původního stavu, v němž se zařízení nacházelo před započetím opravy a vyúčtuje zákazníkovi pouze cenu servisních prací dle platného ceníku servisních výkonů.
Pokud se při přezkoušení zařízení, a to i v případě záruční opravy, ukáže, že zařízení není vadné, zákazník je povinen uhradit provedené zkušební servisní výkony v souladu s platným ceníkem.
Vydat zařízení převzaté do opravy je možné jen tehdy, je-li zákazníkem předložen protokol o převzetí zařízení k opravě, který dokladuje jeho převzetí do opravy. Ve výjimečných případech a bez nároku na straně zákazníka může být zařízení vydáno i bez předložení tohoto dokladu, ale pouze po předložení průkazu totožnosti zákazníka a dokladů o koupi daného zařízení.
NÁKLADY NA DOPRAVU
Všechny náklady na dopravu zařízení do servisního místa a náklady na balení nese zákazník, stejně tak je zákazník zodpovědný za škody na zásilce nebo ztrátu zásilky při zaslání do servisu.
Je-li objednáno provedení opravy přímo v místě zákazníka, hradí zákazník náklady na cestovné servisního technika na místo opravy a zpět. Toto cestovné hradí podle ceníku servisních výkonů platného v době opravy zákazník i v případě záruční opravy, neboť určeným servisním místem jsou provozovny společnosti Profi opravy.
PLATEBNÍ PODMÍNKY, PODMÍNKY VYZVEDNUTÍ ZAŘÍZENÍ ZÁKAZNÍKEM A JEHO PRODEJ
Na cenu provedené opravy je vystaven účetní doklad. Cena opravy je splatná v den splatnosti účetního dokladu. Účetní doklad je splatný ve lhůtě stanovené společnosti Profi opravy.
Společnost Profi opravy není povinna zařízení zákazníkovi vydat, dokud zákazník nezaplatí splatnou cenu opravy. Nezaplatí-li zákazník splatnou cenu opravy a zároveň i tedy nepřevezme-li si opravené zařízení ve lhůtě jednoho měsíce ode dne následujícího po dni splatnosti ceny opravy, či ode dne, kdy mu bylo oznámeno ukončení opravy, přechází na něj v důsledku tohoto prodlení nebezpečí škody na zařízení a je povinen navíc i zaplatit poplatek za uskladnění 15 Kč/den. Po uplynutí dalších šesti měsíců od doby výše zmíněné je společnost Profi opravy oprávněna zařízení prodat.
Dojde-li k prodeji nevyzvednutého a nezaplaceného zařízení, je společnost Profi opravy oprávněna ponechat si z výtěžku prodeje částku odpovídající splatné ceně opravy, poplatku za uskladnění a nákladů spojených s prodejem zboží. Pokud i po uhrazení nákladů společnosti Profi opravy bude existovat zbytek získaného výtěžku, je povinna zákazníkovi na základě jeho žádosti uhradit.
Na E-shopu jsou uvedeny informace o produktech, včetně uvedení jejich vlastností, cen a nákladů na dopravu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH, pokud není uvedeno jinak. Konečná cena bude uvedena v objednávkovém formuláři před jeho odesláním.
Kupující podává objednávku prostřednictvím E-shopu. Smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím je uzavřena potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku v případě zjevných chyb v ceně nebo popisu zboží.
Kupující může zvolit z několika platebních metod (platba kartou, bankovní převod, dobírka). Zboží bude dodáno prostřednictvím České pošty, PPL, Zásilkovny, nebo jiného smluvního přepravce. Kupující nese náklady na dopravu dle zvoleného způsobu doručení.
Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Toto právo se nevztahuje na digitální obsah a software, který byl již aktivován nebo stažen. Pro odstoupení od smlouvy může Kupující využít vzorový formulář dostupný na webu Prodávajícího nebo zaslat oznámení o odstoupení e-mailem.
ODPOVĚDNOST ZA VADY PROVEDENÉ OPRAVY A ODPOVĚDNOST ZA ŠKODU
Profi opravy odpovídají za vady, které má opravované zařízení při jeho převzetí zákazníkem, pokud takové vady byly předmětem opravy, jakož i za vady, které se na opravovaném zařízení/měněných dílech/vyskytnou po převzetí zařízení v tříměsíční záruční době.
Není-li uvedeno jinak, na díly dodané při opravě je poskytována tříměsíční záruční doba. V případě, že se vada dílu dodaného při opravě vyskytne v do tří měsíců od provedení opravy, bude vadný díl zákazníkovi bezplatně vyměněn (včetně bezplatné práce na výměně dílu). Pokud zákazník poskytne pro opravu své díly, nepřebírají Profi opravy jakoukoliv záruku za tyto díly nebo za servisní úkony s použitím těchto dílů.
Obsahem takto poskytnuté záruky na opravu a za díl dodaný při opravě je pouze právo na bezplatné odstranění vad (práce a materiálu), na něž se záruka vztahuje, a které se během takové záruční doby na zařízení vyskytnou. Záruka na opravu a za díl dodaný při opravě se nevztahuje na závady způsobené cizím zásahem, neodbornou manipulací, nevhodným skladováním, modifikací software, mechanickým poškozením, působením tekutin a elektromagnetických polí nebo dopravou.
V souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má zákazník právo reklamovat vady na provedené opravě bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Pokud nebude vada odstraněna v této lhůtě, má zákazník právo požadovat přiměřenou slevu z ceny opravy nebo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení uhrazené ceny.
Je-li předmětem opravy zařízení, které přišlo do kontaktu s tekutinou, jeví známky oxidace či mechanického poškození, může toto zařízení během servisního procesu či později začít vykazovat nové, původně nenahlášené závady. Je to obvyklý projev poškození tohoto charakteru. Společnost Profi opravy zásadně nenese odpovědnost za vznik těchto nový závad, které jsou důsledkem původního poškození zařízení. Na opravy zařízení zasažené tekutinou společnost Profi opravy neposkytuje záruku na funkčnost zařízení. Takováto oprava je objednavateli účtována jen pokud je úspěšná, avšak z podstaty závady se nejedná o opravu ale o „službu čištění“ a objednavatel bere na vědomí, že zařízení, které bylo kapalinou zasaženo může v budoucnu vykazovat nově či opakovaně se objevující závady a na tyto nelze uplatnit reklamaci.
V případě, že by došlo k poškození, ztrátě nebo zničení zařízení převzatého do opravy, uhradí společnost Profi opravy vzniklou škodu ve výši zůstatkové hodnoty zařízení v době poškození, ztráty nebo zničení, a to v penězích nebo po dohodě se zákazníkem vydáním náhradního zařízení.
Na nové produkty je poskytována záruka 24 měsíců. Na repasované produkty je záruka stanovena na 12 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Kupující má právo reklamovat vady zboží dle občanského zákoníku. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zboží, které bylo upraveno podle specifikací zákazníka.
ODPOVĚDNOST ZA ZTRÁTU DAT
Profi opravy neodpovídají za ztrátu dat uložených na zařízení, které bylo předáno do opravy. Tímto se rozumí veškerá data (např. dokumenty, hudba, fotografie, kontakty, aplikace, kalendář apod.), která jsou uložena v paměti zařízení při jeho přijetí do servisu.
Zákazník je povinen před předáním zařízení k opravě provést zálohování všech dat uložených v zařízení na své vlastní záložní kopie. Pokud zákazník zálohování dat neprovedl, je povinen o této skutečnosti výslovně informovatfirmu Profi opravy před samotným zahájením opravy. V případě, že zákazník neinformuje servis o neprovedení zálohy dat, nenese Profi opravy žádnou odpovědnost za případnou ztrátu dat.
V situacích, kdy je oprava softwaru, hardwaru nebo firmwaru nezbytná pro diagnostiku nebo odstranění závady, může dojít k přepsání či vymazání uložených dat. Zákazník bere na vědomí, že při těchto úkonech může dojít k nevratnému vymazání dat, a to i v případě, že závada nebyla přímo spojena s uloženými daty.
Na žádost zákazníka mohou Profi opravy provést zálohování dat uložených v zařízení před zahájením servisních prací. Tato služba je zpoplatněna podle aktuálního ceníku a bude připočtena k celkové ceně opravy. Zálohování dat je nutné objednat před samotným zahájením opravy, a to i v případě, že se jedná o opravu v záruční době.
Zákazník bere na vědomí, že pokud nebude zálohování dat předem objednáno, Profi opravy nenesou odpovědnost za jakoukoli ztrátu dat, ke které může během opravy dojít.
ZBOŽÍ LICENCE A SOFTWARE
Veškerá pravidla a ustanovení týkající se digitálních licencí jsou uvedena ve Všeobecných obchodních podmínkách.
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
Kupující má právo řešit případné spory mimosoudně prostřednictvím České obchodní inspekce (ČOI) nebo jiných schválených subjektů mimosoudního řešení sporů.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.7.2020. Prodávající si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv změnit.